Frölunda-Modo

Jag har tidigare under veckan blivit tillfrågad av pappa om jag ville hänga med på match. Det var minst ett år sedan jag var i Scandinavium och tittade på frölunda.. Det blev en trevlig kväll idag!

Det hela började med att vi gick ut och åt lite go mat. Sedan skulle vi dra vidare till Scandinavium, matchen började 19 så vi hade ganska gott om tid. Jag han in på sportaffären och köpte ett band som jag skall ha när jag spirnger. Har letat efter det länge nu och äntligen hittade jag ett men tyvärr kostade det 200:- men det är sånt man får ta. Efter mitt inhandlande passade vi också på att köpa lite godis till matchen. Sen började matchen.

Modo tar ledningen tidigt i matchen men Klingberg kvitterar sedan för frölunda. Det är inte så jätte bra spel men första perioden slutar 2-1 till frölunda. Andra perioden börjar och man kan undra vad dom snackade om i periodpausen för om det är möjligt så spelar dom ännu sämre nu. Modo gör ett mål och sedan är det bara puckar som slängs iväg och ett antal lite mindre slagsmål.. I tredje perioden tar frölunda ledningen med 3-2 och gör sedan 4-2 i öppen kasse. En dålig match men det var ändå roligt att vara i Scandinavium, man får ju passa på när man är hemma. På lördag väntar Skellefteå!

En trevlig kväll!

Kommentarer
Postat av: angelina

Kul att du bloggar igen! Keep up the good work.

2009-10-30 @ 00:32:59
URL: http://angielina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0