Pysselkväll!

Scrapbooking för fullt! Jag blev med lurad utav Åsa att pyssla lite idag..
Kom direkt från Göteborg och bytte bara kläder innan vi begav oss iväg. Kom på att min kusin fyller snart år så det blev ett kort till henne. Dessutom hade jag precis lärt mig ett nytt viksätt så jag har gjort ett sådant också. Inte helt nöjd men det får duga.



Dessutom var jag bara tvungen att köpa en nu stämpel :) Det blev en älg som ligger i soffan och käkar praliner. Jätte gullig tyckte jag <3!

Annars har jag idag tillbringat den största tiden i bilen till och från olika platser vi skulle besöka. Allt från Kinna till Göteborg och Halmstad, igår var det södra Sverige som gällde. Men nu skall jag gå och lägga mig snart och imorgon åker jag tillbaka hem till Götet.

Kommentarer
Postat av: Thess

Låter ganska kul ändå:) du får lära mig sen:)

saknar dig<3

2009-05-09 @ 16:02:58
URL: http://modigtre.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0