APU-rapport

Jaha, då sitter man här igen! Denna gången är det sista APU-rapporten som jag skriver under min tid på gymnasiet. Skulle tro att det till och med är det sista arbete jag kommer göra på gymnasiet. Skönt!
Det är många och krångliga frågor sm jag skall besvara i rapporten. "På vilket sätt kan man säga att det finns etik melan arbetskamraterna på arbetsplatsen?"?? Ja du, en riktigt bra fråga som inte jag vet svaret på! Just nu har jag samlat ihop drygt 5 sidor, bara 17 kvar...
En skillnad mot de andra APU perioderna är att denna gången så har jag faktiskt gillat att vara där jag är. Den bästa platsen jag någonsin har haft :)

Jag skall snart ge upp skrivandet och ge mig av till träningen. Fystester är det som står på schemat idag. Vi får väl se hur det går, hehe. Dåliga resultat = enklare att prestera bättre nästa gång..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0