2 dagar sedan sist...

Nu har det gått två dagar sedan jag började med rapporten. Har kommit en bra bit på väg men det är fortfarande långt kvar. Det jobbiga är att jag bara har de svåra frågorna kvar... Men jag tror att det kommer lösa sig för imorgon skall jag träffa lite folk som jag skall intervju. Det bästa är väl att jag skall kolla på jämställdhet och intevjua en från minoriteten och en från majoriteten. Hur gör man när det bara finns majoritet? Inga kvinnor alltså ingen minoritet...

Testerna vi gjorde i måndags gick helt okej, varken bättre eller sämre än jag trott. Däremot tror jag att jag kommer kunna göra bättre nästa gång så det är bra! Igår var jag ännu duktigare och var på spinning innan jag sedan åkte ner till Halmstad igen för praktik. Jag kom fram ganska sent men allt gick bra kom in genom vakten och det var sedan problemen började. Mitt kort funkade inte så jag kom inte in där jag bor så jag fick knalla bort till vakten igen och fråga om de kunde öppna. Självklart kunde de inte det. Men tillslut kom vaktchefen och han kunde öppna så jag kom inte och kunde sova :)


Kommentarer
Postat av: angie

Gör om gör rätt, omvisitering!



;)

2009-05-14 @ 16:10:57
URL: http://angielina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0