Tack till H

H klagade idag för att jag inte skrev att det var han som hade informerat mig on spotify så nu får jag väl säga: TACK H
Annars har dagen bara flutit på men jag är grymt trött. Det blev sent H och B var på besök, vi skulle planera våran resa men jag vet inte om det var det vi gjorde eller om vi bara pratade om allt annat. Men det var riktigt trevligt. När klockan närmade sig tolv bestämmde vi oss för att åka till Ove´s och käka en halvspecial... Jag tog iofs en hamburgare men ändå. Gott var det iaf. Runt halv två skickade jag hem dem för jag började känna lite små panik inför dagen och att ajg skulle upp tidigt.
 
Men en sak som vi kom överrens om var att vi skulle försöka fixa en bild som denna till bloggen


Kommentarer
Postat av: Tess

Jaha Ove´s det har jag hört talas om jag trodde att du sa OS. Och det känner jag inte till.

2009-03-02 @ 21:49:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0