Mystiskt

Ibland är allt bara helt konstigt och idag var det mycket som var det. Som jag skrivit tidigare så är det något fel med min dator, den fungerar helt enkelt inte. Idag skulle jag lämna in den till datanissarna så att de skulle kunna fixa den. Allt var ordnat, felanmälan och så vidare, så jag knallar dit från religionen i spöregn och när jag lämnar datorn till honom och han sätter på den fungerar den helt plötsligt. Jag blev jätte lycklig och skall återvända till religionen igen men denna gången var det i motvind och spöregn (ingen lyckad kombination). Jag måste sett jätte rolig ut när jag kom in i klassrummet för alla började skratta men det får man bjuda på... I alla fall jag sätter på datorn och självklart fungerar den inte. Vad är det för fel? Det skall ju bara fungera. Hade datasnubben typ magiska fingrar eller vad handlar det hela om? Konstigt är det iaf. Men nu måste jag vänta en vecka till innan jag kan lämna in den och det betyder att jag troligen inte kommer hinna få tillbaka den innan vi går ut på praktik, inte bra. Kanske skall låta brosan kolla på den och hoppas på att han hittar något fel.


Nej, det har verkligen inte varit min dag idag. Dessutom har jag hur mycket saker som helst jag skall göra innan jag åker till London men jag orkar verkligen inte så istället skriver jag här...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0