London

Okej, här kommer den utlovade rapporten från London. Vi hade några helt underbara dagar där och hann med mycket men inte allt. Därför planeras det för en resa tillbaka inom en snar framtid men vi får se hur det blir med det...

  

Vi besökte lite olika turistmål som Big Ben, vaktavlösning och London eye.

Lite klassiska London bilder blev det också ;) kul tyckte jag



Vi hade det väldigt trevligt och något som var en stor överraskning var priset på allt. Vi handlade jätte mycket, var grymmt billigt. Innan resan blev vi tillsaga att det skulle vara jätte dyrt men det tycker jag verkligen inte att det var. Två par jeans, en vårjacka, ett par skor och lite andra saker för under 600 svenska kronor, BILLIGT!


                                                 Vi





Kommentarer
Postat av: Erik

Shit va nice de va, va! Saknar det fina "hotellet" och allt annat runt omkring :D

2009-03-23 @ 02:24:03
URL: http://statbjerke.blogg.se/
Postat av: Elina

Hej,

Vilken mysig blogg, jag lägger till dig på bloglovin.

Om du vill, gör detsamma, annars kan du ju bara titta in min blogg!

Kram!

2009-03-25 @ 20:53:45
URL: http://elinanilssoon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0