Inte igen...

Imorgon börjar skolan igen, jag orkar verkligen inte med det.
Just nu sitter jag och har dåligt samvete för att jag inte har gjort alla läxorna som skulle göras under lovet. Håller på med en kulturanalys som skall vara klar i morgon. Fattar inte att det kan vara så svårt att skriva om ens engna kultur och de grupper man tillhör. Fattar inte heller att det kan finnas ett ämne där detta ingår. Vad har jag för nytta av det i framtiden? Någon som kan svara på det för jag har i alla fall ingen anning. Förhoppningsvis blir jag klar rätt snart har redan skrivit 7 sidor så det borde inte bli så mycket mer.

Nu såhär när det nästan har gått ett dygn sedan VM silvret har jag nog insett att man skall vara rätt nöjd. Tänk på hur många spelare kanada har att välja mellan, det är ett stort land och de har enligt vad jag har hört fler tjejer som spelar hockey än vad vi har totalt både tjejer och killar. Hur många killar har de inte då som spelar? Många blir mitt svar. Sverige gjorde det bra som blev två, det var ingen bra match men en bra tunering.

Kommentarer
Postat av: Sanna

Trevlig blogg :)

Spana gärna in min och lämna en kommentar :D

2009-01-06 @ 19:56:30
URL: http://sannawiberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0