?

Vad skall jag skriva om? Jag har verkligen inget intressant att komma med men jag kan iaf berätta att jag just precis har sett klart filmen World Trade Center. Snacka om hemsk händelse egentligen och det är sjukt hur många människor som egentligen dog. Jag lider verkligen med deras familjer :(

Annars har jag väl inte gjort speciellt mycket idag. Blev sent igår så jag gick inte upp förrän runt 3 och då käkade jag lite och sedan gick jag till träningen. En besvikelse blev det vi var bara 7 stycken. Det är surt när man går dit och sedan är det typ inga andra där men jag gjorde iaf mitt bästa så förhoppningsvis har jag utvecklats även om vi som lag inte har det. Imorgon har vi match och vi får väl se hur många som kommer då. Tränarna skyllde på magsjuka så det var kanske bra att alla var hemma idag för jag vill verkligen inte bli smittat....

Jag tippar på förlust i morgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0