Äntligen har jag kommit igång igen...

Äntligen börjar livet bli som det brukar igen efter jul och nyårsledigheten. Skolan har börjat och även all träning så nu är allt normalt. Vädigt skönt, trodde aldrig att jag skulle längta tillbaka till skolan och hela den organiserade vardagen men det har jag.

Idag började vi en ny kurs i skolan Produktionsprocess vet inte riktigt vad den går ut på men det har ngt med ett företag så jag och 4 andra skall nu starta ett företag får se hur det går och vad våran vara/tjänst skall vara.
Har även varit och tränat lite på friskis väldigt mkt folk nu efter all ledig het. Troligen nyårlöften skulle jag säga men vi får se hur länge dom håller :)

Kommentarer
Postat av: Dress Like a Princess

Hehe ja de är nog myckt nyårslöften som infrias på gymmen nu :)

2009-01-15 @ 08:48:52
URL: http://dresslikeaprincess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0