Vem bryr sig?

Vem bryr sig egentligen om att det är melodifestivalen? Jag tror att väldigt många gör det även om de säger att de inte tycker att det är roligt. En vanlig kommentar nu för tiden angående melodifestivalen är att det är så långdraget. Okej, jag håller med, men samtidigt så får ju fler låtar en chans nu så det finns både positiva och negativa saker med det hela. Jag är lite småintresserad av melodifestivaln inte så att jag måste sitta bänkad framför den men det är ändå intressant att höra vilka låtar som är med osv. Men det som är bäst är väl när man sitter där i soffan ett helt gäng och disskuterar vilka favoriter man har och vem man skall rösta på, gärna med lite godis till. Ikväll hoppas jag på Anna Sahlene och Maria Haukaas Storeng, jag tror att deras bidrag kan vara ganska bra faktiskt. Annars tror jag att Agnes kan ha en ganska stor chans att gå långt. Men vi får väl se.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0