Totalt meningslöst...

Sitter just nu i skolan och har en totalt meningslös engelska lektion. Okej, läraren är ju bra men alla saker vi skall göra är helt meningslösa man lär sig ingenting. Vi har gått igenom betygskraven och olika mål trots att vi bara har några veckor kvar av kursen. Vad är det hon vill säga? Att vi inte har nått upp till dem än eller vad? Vi har också fått ca 5 minuter till att förbereda ett dåligt tal, (Bad speech), vad det nu skall vara bra för. Hehe, jag fattar verkligen ingenting. Dessutom vill hon nu att vi skall förbereda ett tal som vi skall hålla först vecka 22 eftersom hon tycker att vi har så mkt att göra så vi får göra det efter kursens slut. Visst det är schysst men man blir ju inte direkt motiverad till att skriva något...















Nu klagar hon på mig för att jag sitter här och skriver, så nu får jag nog sluta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0