Stackare!



Jag tycker så synd om dig Jennifer och du skall veta att vi alla i laget blev oroliga. Hoppas nu att det inte var någon fara med dig så att du kan fortsätta vara med! Dessutom vore det ju bra om de var trevliga mot dig på sjukhuset :D
Matchen idag var inte bra på något sätt, skadade spelare och dessutom en förlust. Men det är bara att ta nya tag och komma igen till nästa match.

Något som däremot är lite bra är att jag har börjat förstå hur det fungerar med stilmallar och liknande så nu är jag en bit på väg i alla fall även om jag fortfarande har långt kvar. Fast idag orkar jag inte mer så den får se helt knasig ut tills jag har tid att sätta mig igen. Har lite dåligt samvete eftersom jag egentligen skulle ha suttit med en kulturanalys men istället fastnade jag med detta. Får väl skylla på datakrångel eller något sådant, hoppas att läraren förstår, hehe...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0