Skitdator

Hatar datorer, min gick sönder igår och nu vet jag inte vad jag skall göra. Alla mina skolarbeten är borta, antagligen. Jag plockade ut hårddisken men jag har sparat allt på något konstigt ställe som är låst. Jag skall försöka låsa upp det i helgen och sedan blir det till att lämna in datorn på tisdag. Hoppas att jag får en låndedator.

Annars har jag börjat dagen med en lång sovmorgon till 12 vi började inte förrän halv 2. Nu sitter jag i skolan och skall jobba med underhåll men det är verkligen det tråkigaste och mest onödiga ämne som finns. Varför skall jag veta att man måste ha underhåll för att tjäna mest pengar? Det verkar inte bara vara jag som inte tycker att det är roligt. Min grupp verkar vara totalt ointresserade för allt vi pratar om är vår resa till London. Nu är det precis en vecka kvar tills vi åker!

H hälsar till alla glada där ute!

Kommentarer
Postat av: Lisa

Stackars dig! Vet hur det känns när min dator kraschade förra året. Ett helt års arbete och bilder ....borta! Hoppas det ordnar sig, kram

2009-02-26 @ 15:22:54
URL: http://heartoflisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0