SKF besök

Idag var det ett besök på SKF som stod på schemat. Alltid lika intressant att se vilken metod de använder för att försöka locka ditt oss till deras företag, NOT. Lite konstigt är dock att SKF faktiskt går rätt bra även i dessa dåliga tider fast det är nog inte ett företag jag skulle vilja jobba i. Det coolaste var väl när det helt plötsligt började stutsa omkring bollar på väggarna...
Jag har också fått min ledhighetsansökan godkänd vilket betyder att jag nu kan åka till London utan att förlora några pengar eller få ogiltig frånvaro från skolan. Känns väldigt bra.
Bara tre veckor kvar tills jag går ut på praktik så på måndag skall jag nog ringa min praktikplats och se så att allt fortfarande är okej och ta reda på lite mer om när jag skall vara där osv.

Datorn är fortfarande trasig, dock har jag lyckats med att låsa upp hårddisken så att jag nu kommer åt mina saker. Det är skönt för annars hade jag haft väldigt stora problem i skolan. Men det blir inteså mycket skrivit eftersom jag inte alltid har tillgång till en dator längre men förhoppningsvis blir det ändring på det på tisdag för då bör jag få en lånedator när jag lämnar in min.

Nu skall jag njuta av det fina vädret och ta en lång promenad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0