Planering och åter planering

Allt man gör skall planeras, varenda minut i ens liv är planerat. Vad man skall göra, vid vilken tid, med vem och hur. Allt detta planerande gör mig bara helt trött kan det inte bara vara lite spontana saker som händer. I vilket fall så har vi idag fortsatt att planera våran resa till London. Det är tre viljor som skall komma överens även om jag och H kommer överens för det mesta men B vet jag inte riktigt vad han vill men jag tror och hoppas att han vill samma sak som oss :D.

Ett skönt spinning pass har jag också hunnit med idag även om det inte var Malin som höll i det så tyckte jag att det var helt OK, fast inget pass är bättre än hennes.

I morgon är det friluftsdag, vi får väl se hur många som kommer brukar inte vara allt för populärt men jag skall i alla fall pallra mig dit...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0