Grattis!

Dagens nyhet är väl att kronprinsessan Victoria och Daniel skall gifta sig 2010. Äntligen säger jag bara, samt ett GRATTIS!



                                                                                           Källa: expressen.se


Annars har dagen hittils tillbringats på gymmet. Vi började med en liten lätt promenad och sedan körde vi igång. Måste säga att jag föredrar fria vikter framför maskiner men vi hade inte så mkt val så det var bara till att använda maskinerna. Just nu har jag lite ångest inför i morgon och resten av veckan eller rättare sagt resten av denna sista terminen. Schemat ser inte bra ut och inte heller planeringen. Vi har hur mkt som helst att göra, tror inte att jag kommer orka med allt. Eller orka kanske jag kommer göra men absolut inte klara av. Tror att det kommer bli en hög med lite sämre betyg, mend et är inte mitt fel utan lärarnas som lägger alla viktiga saker samtidigt. Alla slutprov och sista inlämningar sker samtidigt fattar inte hur de tänker.

Kommentarer
Postat av: Bettan

Du sak se att allt kommer att ordna sig i slutändan, ta en sak i taget och försök att lägga upp det så du själv känner att det ligger på en bra nivå, då brukar det lyckats...Lycka till i skola. Kram

2009-02-24 @ 15:13:11
URL: http://babesontour.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0